
КОМПЛЕКСНА РЕГЕНЕРАЦІЯ ГОЛОВОК БЛОКУ ЦИЛІНДРІВ
Ми виконуємо комплексну регенерацію головок блоку для всіх типів двигунів внутрішнього згоряння.
Розроблена компанією «POLOK WELDING» унікальна технологія зварювання чавуну, величезний досвід і найсучасніше обладнання дає нам можливість виконувати ремонти, за що не береться жодна компанія в Україні.
Наприклад ми відновлюємо чавунні головки з тріщинами між клапанами і тріщинами між клапанним сідлом і отвором для форсунки.
Розмір і тип пошкодження не є перешкодою, тому ми ремонтуємо головки двигунів всіх видів легкових автомобілів, автофургонів, вантажних автомобілів, тракторів, будівельних машин, тепловозів і навіть кораблів.
В нашому виробництві ми застосовуємо виключно новітнє високоякісне обладнання для обробки головок двигунів внутрішнього згоряння таких фірм, як NEWEN або BERCO. p>
Так, ми одна з небагатьох компаній, які при обробці сідел клапанів використовує технологію NEWEN FIXED-TURNING.
Грунтуючись на нашому майже 30-ти річному досвіді ми сміливо можемо стверджувати, що 95% пошкоджених головок блоку можуть бути повністю відновлені до стану нової деталі.
ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ РЕМОНТ
При надходженні в ремонт все головки не тільки перевіряються на герметичність, але і на предмет наявності мікротріщин, які в подальшій експлуатації можуть збільшуватися і приводити до втрати герметичності головки блоку.
У голівці блоку, яка проходить регенерацію проводяться такі роботи:
- Розбирання, чистка, дефектовка (в т.ч. перевірка на герметичність і наявність мікротріщин);
- Зварювання всіх циліндрів (в разі наявності тріщин або мікротріщин);
- Фрезерування привалочной поверхні;
- Регенерація, а при неможливості заміна клапанів;
- Заміна сідел клапанів;
- Заміна направляючих втулок клапанів;
- Заміна тримачів форсунок з ущільнювачем;
- Заміна форкамер;
- Заміна сальників клапанів;
- Головка збирається, засухарюється;
- Проводиться додаткова перевірка герметичності.
При необхідності також відбувається перевірка шляхом монтажу головки блоку на блок двигуна. (Наприклад для всіх головок MAN D20)
НЕСПРАВНОСТІ ГБЦ ТА РЕМОНТ
ТРІЩИНИ В ГОЛОВЦІ БЛОКУ | |
ПРИЧИНИ |
РЕМОНТ |
---|---|
|
В більшості випадків можливе зварювання тріщин навіть в чавунних головках блоку. Обов’язкова перевірка системи охолодження та системи запалювання, при необхідності їх ремонт. |
Знос постелей розподільного валу | |
ПРИЧИНИ |
РЕМОНТ |
|
Якщо постіль виконана у вигляді окремої деталі – заміна. В інших випадках можливе наплавляння постілі з наступним проточуванням. Перевірка системи змащування, масляного насоса, чистка та продувка масляних каналів головки блоку та блоку. Перевірка системи охолодження та паливної системи. Використання моторної оливи належної якості. Перевірка опорних шийок розподільного валу, та при необхідності їх ремонт. |
Деформація, корозія та прогари поверхні головки блоку | |
ПРИЧИНИ |
РЕМОНТ |
|
Механічна обробка поверхні (фрезерування або шліфування поверхні). При наявності великих раковин від прогару або корозії можливе наплавлення пошкоджених місць, та фрезерування або шліфування поверхні. Ремонт системи охолодження. Заміна охолоджувальнної рідини. |
Знос напрямних втулок клапанів | |
ПРИЧИНИ |
РЕМОНТ |
|
Заміна напрямних втулок.
Перевірка системи охолодження. |
Знос сідел клапанів | |
ПРИЧИНИ |
РЕМОНТ |
|
Правка сідел, а при необхідності – заміна сідел клапанів. Перевірка та ремонт системи запалювання та системи впорску. Також необхідно перевірити, а при необхідності замінити напрямні втулки клапанів. |
Знос або руйнування різьби в отворах головки блоку | |
ПРИЧИНИ |
РЕМОНТ |
|
Висвердлювання пошкодженої різьби та встановлення різьбових вкладок. Можливе також заварювання пошкодженої різьби, висвердлювання нового отвору та нарізування нової різьби. |
ЗВАРЮВАННЯ ЧАВУНУ
Якщо при дефектовці в чавунній головці блоку була виявлена тріщина процес ремонту значно ускладнюється.
Але у нас є унікальна технологія зварювання чавуну. Сварка головки блоку здійснюється за допомогою ацетиленового пальника, чавунного стрижня і зварювального флюсу для чавуну.
Після очищення і магнітопорошкової дефектоскопії головки блоку циліндрів її поміщають в піч і попередньо нагрівають до 700 ° С. Потім тріщини вирізаються за допомогою ацетиленового пальника. При цьому тріщина виглядає як біла лінія в розплавленому чавуні зварювальної ванни. Зварювальник продовжує видаляти метал до тих пір, поки біла лінія не зникне або поки не досягне водяної сорочки.
Потім зварювальник може почати процес зварювання. Зварювання проводиться в горизонтальному положенні тому необхідно розплавити вихідний матеріал, перш ніж додавати чавун. Дуже важливо щоб зварений шов не виконувався, поки не розплавився вихідний матеріал.
Після зварювання головку необхідно нормалізувати при температурі, яка може досягати 1100 ° С. Після чого необхідно повільне охолодження головки блоку разом з піччю.
ЗВАРЮВАННЯ ГОЛОВКИ БЛОКУ ЦИЛІНДРІВ MAN TGA D20 24V





