Group 8вал-ремонт-7
Ремонт (регенерація) розподільних валів
viber_image_2022-05-31_14-59-48-010 1
Ремонт PLD-секцій та форсунок
Group 19
Ремонт турбокомпресора та актуатора турбіни

Наші послуги

Ремонт розподільного валу

Розподільні вали – одна з найважливіших частин кожного двигуна. Вони використовуються в чотиритактних поршневих двигунах для управління клапанами (впускними і випускними), тобто відкривати і закривати їх. А крутний момент на них передається з клонували, у чому, власне, і полягає завдання приводу ГРМ.

motortech
PHOTO-2022-08-30-14-44-15 5

Ремонт Турбокомпресора

При виході з ладу турбокомпресора, ми в більшості випадків проводимо його капітальний ремонт із заміною холодної крильчатки, поліруванням валу, шліфуванням та остаточним балансуванням перед збіркою. Звичайно ремкомплекти і запчастини використовуються лише сертифікованих виробників.

Найімовірніша причина виходу з ладу дизельних форсунок будь-якого типу — механічне зношення. Втім, строк служби паливної апаратури залежить також від дотримання регламенту обслуговування та регулювання, кваліфікації майстрів та точності обладнання. Діагностика та ремонт дизельних форсунок у сервісному центрі Мотортех дозволить суттєво подовжити ресурс не тільки паливній системі, але й двигуну в цілому.

viber_image_2022-09-02_11-11-20-545
viber_image_2022-09-09_14-01-19-858

Ремонт гідропідсилювача керма (ГПК)

Гідравлічний підсилювач керма – частина рульового механізму, що призначена для полегшання керування напрямком руху автомобіля.

Гідравлічний підсилювач призначений для зменшення зусилля, що прикладається при повороті керма, пом’якшення ударів, що передаються на кермо при наїзді передніх коліс на нерівності дороги. А також для підвищення безпеки при розриві шин переднього колеса.