РЕКОМЕНДАЦІЇ

ПРИЧИНА ТРІЩИН В ГОЛОВЦІ БЛОКУ RENAULT MAGNUM

Анатолій (м.Тернопіль)

Купив на обмін дві регенеровані головки Renault Magnum 430 (Mack) так як в моїх головках виявлені тріщини між клапанами, обидві головки не герметичні. Після заміни головок машина пройшла 10 000 км і знову та ж ситуація. Масло в тосолі. І знову перегріті головки. При цьому датчик температури в кабіні весь час показував нормальну температуру. Після зняття головок виявлені тріщини між клапанами.

Купив дві вживані головки. Після заміни головок машина пройшла 7 000 км, і історія повторилася в точності. Тріснула одна головка блоку, видно сліди перегріву. Причиною виявився - накип в сотах трубного пучка радіатора.

Після заміни теплообмінника і нової заміни головок блоку (знову взяв регенеровані) машина їздить вже третій рік. Ніяких проблем з головками блоку не спостерігається.

Коментар від Мотортех:

Поява тріщин в головці блоку циліндрів - досить поширене явище. Особливо це відноситься до головок блоку дизельних двигунів, оскільки вони працюють в умовах найбільших навантажень. Тріщини в першу чергу з'являються між сідлами клапанів, в районі форкамер - в тих місцях де спостерігаються найбільші градієнти температур.

До появи тріщин як правило призводить перегрів головки блоку.

Перегрів, який супроводжується зростанням температури охолоджуючої рідини видно відразу і на нього можна оперативно зреагувати.

 

До такого перегріву призводить:

  • Недостатня кількість охолоджуючої рідини в системі охолодження двигуна;
  • Мала ефективність повітряного охолодження радіатора.
      Причин цьому може бути декілька:
    • ззабруднення ребер радіатора;
    • несправність датчика температури;
    • якщо привід вентилятора пасовий від коленвала - то ослаблення натяжіння ременя;
  • Погано відрегульована система запалювання (пізнє запалювання). Основне тепло, яке отримує головка блоку циліндрів - від випускної системи. Пізнє запалювання різко підвищує температуру відпрацьованих газів так як горіння може тривати навіть і на випуску. Якщо врахувати складні умови охолодження головки блоку, то велика ймовірність перегріву гбц;
  • Прогар випускного клапана веде до таких самих наслідків. Гази на такті згоряння потрапляють в випускну систему, що відповідно призводить до різкого зростання температури головки блоку циліндрів;
  • Тривала робота двигуна в нерозрахованих режимах ттакож може привести до перегріву. Їзда в натяг в гору - це високе навантаження на двигун і при цьому мала кількість повітря, що набігає на низькій швидкості. На механіці - краще перейти на нижчу передачу, а на автоматі - відключити овердрайв або четверту швидкість.

Накип на сотах трубчастого пучка радіатора Rеnault Magnum

На малюнку – накип на сотах трубчастого пучка радіатора Renault Magnum.

Але трапляється й інший вид перегріву - коли тепло як би залишається всередині мотора. При цьому підвищення температури охолоджуючої рідини практично не спостерігається. І помітити його можна не відразу, а наприклад по різкого падіння потужності двигуна через погіршення наповнення і зростання механічних втрат.

Причинами такого перегріву можуть бути:

  • Великий рівень відкладень в камері згоряння. На двигунах, що мають вже досить великий знос масло потрапляючи в циліндри створює відкладення нагару, який дуже погано проводить тепло. В результаті тепло з циліндрів відводиться недостатньо ефективно.
  • Іноді до подібного ефекту призводить використання присадок до моторної оливи, які засновані на принципі нарощування металокерамічного шару на поверхнях циліндрів. В цьому випадку металокераміка виступає як утеплювач і також як і нагар перешкоджає відведенню тепла.
  • Велика кількість відкладень в порожнинах охолодження.При тривалій роботі на стінках порожнин системи охолодження накопичується шар відкладень. Зазвичай це мінеральні солі, які виділилися з води або тосола. Ці відкладення перекривають частину перерізу каналів і тим самим зменшують обсяг рідини, яка проходить по цих каналах. Крім того такі відкладення мають набагато меншу теплопровідність і тим самим перешкоджають відведенню тепла тосолом. Відбувається внутрішній перегрів при цьому даичик температури відхилень від норми не показує. При сильному звуженні каналів системи охолодження може спостерігатися і загальне підвищення температури охолоджуючої рідини в наслідок зменшення кількості тосола, який циркулює в звужених каналах.
У нашій практиці такі випадки дуже часто зустрічаються при ремонті головок блоку Renaul Magnum. Тому ми рекомендуємо нашим клієнтам при ремонті або заміні головки блоку циліндрів перевірити стан системи охолодження. Особливо якщо головка блоку має тріщини. Навіть якщо датчик температури перед поломкою не показував відхилення від норми необхідно перевірити стан теплообмінника.

Замовлення зворотнього дзвінка

Залиште свій телефон та ми передзвонимо у зручний для вас час!

Замовлення зворотнього дзвінка

Ваше замовлення прийняте. Очікуйте дзвінка.

НАША АДРЕСА:

79039, м. Львів, вул. Шевченка,  186

ВІДПРАВКА В РЕМОНТ

Нова пошта
Адреса доставки: м. Львів, вул. Шевченка, 186
Отримувач: ФОП Василюк Назар Васильович
Телефон: +38 093-900-50-49

ГОДИНИ РОБОТИ

ПОНЕДІЛОК:
9:00 - 18:00
ВІВТОРОК:
9:00 - 18:00
СЕРЕДА:
9:00 - 18:00
ЧЕТВЕР:
9:00 - 18:00
П'ЯТНИЦЯ:
9:00 - 18:00
СУБОТА:
9:00 - 13:00
НЕДІЛЯ:
ВИХІДНИЙ