РЕМОНТ
КОМПЛЕКСНА РЕГЕНЕРАЦІЯ ГОЛІВОК БЛОКУ ЦИЛІНДРІВ

КОМПЛЕКСНА РЕГЕНЕРАЦІЯ ГОЛОВОК БЛОКУ ЦИЛІНДРІВ

Ми виконуємо комплексну регенерацію головок блоку для всіх типів двигунів внутрішнього згоряння.

Розроблена компанією «POLOK WELDING» унікальна технологія зварювання чавуну, величезний досвід і найсучасніше обладнання дає нам можливість виконувати ремонти, за що не береться жодна компанія в Україні.

Наприклад ми відновлюємо чавунні головки з тріщинами між клапанами і тріщинами між клапанним сідлом і отвором для форсунки.

Розмір і тип пошкодження не є перешкодою, тому ми ремонтуємо головки двигунів всіх видів легкових автомобілів, автофургонів, вантажних автомобілів, тракторів, будівельних машин, тепловозів і навіть кораблів.

В нашому виробництві ми застосовуємо виключно новітнє високоякісне обладнання для обробки головок двигунів внутрішнього згоряння таких фірм, як NEWEN або BERCO.

Так, ми одна з небагатьох компаній, які при обробці сідел клапанів використовує технологію NEWEN FIXED-TURNING.

Грунтуючись на нашому майже 30-ти річному досвіді ми сміливо можемо стверджувати, що 95% пошкоджених головок блоку можуть бути повністю відновлені до стану нової деталі.

ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ РЕМОНТ

При надходженні в ремонт все головки не тільки перевіряються на герметичність, але і на предмет наявності мікротріщин, які в подальшій експлуатації можуть збільшуватися і приводити до втрати герметичності головки блоку.

У голівці блоку, яка проходить регенерацію проводяться такі роботи:

  • Розбирання, чистка, дефектовка (в т.ч. перевірка на герметичність і наявність мікротріщин);
  • Зварювання всіх циліндрів (в разі наявності тріщин або мікротріщин);
  • Фрезерування привалочной поверхні;
  • Регенерація, а при неможливості заміна клапанів;
  • Заміна сідел клапанів;
  • Заміна направляючих втулок клапанів;
  • Заміна тримачів форсунок з ущільнювачем;
  • Заміна форкамер;
  • Заміна сальників клапанів;
  • Головка збирається, засухарюється;
  • Проводиться додаткова перевірка герметичності.
При необхідності також відбувається перевірка шляхом монтажу головки блоку на блок двигуна. (Наприклад для всіх головок MAN D20)

НЕСПРАВНОСТІ ГБЦ ТА РЕМОНТ

ТРІЩИНИ В ГОЛОВЦІ БЛОКУ
ПРИЧИНИ
РЕМОНТ
  • Перегрів двигуна;
  • Монтаж головки з порушенням порядку та моментів затягування болтів кріплення головки блоку.
В більшості випадків можливе зварювання тріщин навіть в чавунних головках блоку.
Обов’язкова перевірка системи охолодження та системи запалювання, при необхідності їх ремонт.
Знос постелей розподільного валу
ПРИЧИНИ
РЕМОНТ
  • Недостатній рівень або тиск моторної оливи;
  • Неякісна моторна олива;
  • Сильний перегрів;
  • Попадання палива в моторну оливу, що призвело до розрідження моторної оливи;
  • Забруднений масляний фільтр.
Якщо постіль виконана у вигляді окремої деталі – заміна.
В інших випадках можливе наплавляння постілі з наступним проточуванням.
Перевірка системи змащування, масляного насоса, чистка та продувка масляних каналів головки блоку та блоку.
Перевірка системи охолодження та паливної системи. Використання моторної оливи належної якості.
Перевірка опорних шийок розподільного валу, та при необхідності їх ремонт.
Деформація, корозія та прогари поверхні головки блоку
ПРИЧИНИ
РЕМОНТ
  • Перегрів двигуна;
  • Неякісна охолоджувальна рідина або вода в системі охолодження двигуна.
Механічна обробка поверхні (фрезерування або шліфування поверхні).
При наявності великих раковин від прогару або корозії можливе наплавлення пошкоджених місць,
та фрезерування або шліфування поверхні. Ремонт системи охолодження. Заміна охолоджувальнної рідини.
Знос напрямних втулок клапанів
ПРИЧИНИ
РЕМОНТ
  • Великий пробіг двигуна;
  • Неякісна моторна олива;
  • Сильний перегрів;
  • Попадання палива в моторну оливу, що призвело до її розрідження.
Заміна напрямних втулок.

Перевірка системи охолодження.
Використання моторної оливи належної якості.
Правка сідел клапанів після заміни напрямних втулок для відновлення співвісності сідла та напрямної втулки.

Знос сідел клапанів
ПРИЧИНИ
РЕМОНТ
  • Великий пробіг двигуна;
  • Неякісне пальне;
  • Неправильне встановлення випередження запалювання або випередження впорску палива.
Правка сідел, а при необхідності – заміна сідел клапанів.
Перевірка та ремонт системи запалювання та системи впорску.
Також необхідно перевірити, а при необхідності замінити напрямні втулки клапанів.
Знос або руйнування різьби в отворах головки блоку
ПРИЧИНИ
РЕМОНТ
  • Неправильний момент затягування кріпильних елементів;
  • Перегрів двигуна.
Висвердлювання пошкодженої різьби та встановлення різьбових вкладок.
Можливе також заварювання пошкодженої різьби,
висвердлювання нового отвору та нарізування нової різьби.

ЗВАРЮВАННЯ ЧАВУНУ

Якщо при дефектовці в чавунній головці блоку була виявлена ​​тріщина процес ремонту значно ускладнюється.

Але у нас є унікальна технологія зварювання чавуну. Сварка головки блоку здійснюється за допомогою ацетиленового пальника, чавунного стрижня і зварювального флюсу для чавуну.

Після очищення і магнітопорошкової дефектоскопії головки блоку циліндрів її поміщають в піч і попередньо нагрівають до 700 ° С. Потім тріщини вирізаються за допомогою ацетиленового пальника. При цьому тріщина виглядає як біла лінія в розплавленому чавуні зварювальної ванни. Зварювальник продовжує видаляти метал до тих пір, поки біла лінія не зникне або поки не досягне водяної сорочки.

Потім зварювальник може почати процес зварювання. Зварювання проводиться в горизонтальному положенні тому необхідно розплавити вихідний матеріал, перш ніж додавати чавун. Дуже важливо щоб зварений шов не виконувався, поки не розплавився вихідний матеріал.

Після зварювання головку необхідно нормалізувати при температурі, яка може досягати 1100 ° С. Після чого необхідно повільне охолодження головки блоку разом з піччю.

ЗВАРЮВАННЯ ГОЛОВКИ БЛОКУ ЦИЛІНДРІВ MAN TGA D20 24V

КОМПЛЕКСНАЯ РЕГЕНЕРАЦИЯ ТУРБОКОМПРЕССОРОВ

КОМПЛЕКСНА РЕГЕНЕРАЦІЯ РОЗПОДІЛЬНИХ ВАЛІВ

Розподільні вали - одна з найважливіших частин кожного двигуна. Вони використовуються в чотиритактних поршневих двигунах для управління клапанами (впускними і випускними), тобто відкривати і закривати їх. А крутний момент на них передається з клонували, у чому, власне, і полягає завдання приводу ГРМ.

Сьогодні для цього використовують ланцюг або ремінь. Але можна зустріти мотори (наприклад танковий мотор B2, гоночний двигун Peugeot випуску 1912 року й деякі інші мотори початку минулого століття), де привід здійснювався додатковим валом з конічними шестернями. Існувала з декількома циліндричними шестерняім в двигунах болідів Формули-1 (в 60-х роках) і в наш час на декількох модифікаціях дизельних 2.5-літрових моторів Volkswagen, (Transporter T5 і Touareg - AXD, AXE та BLJ).

Клапанний механізм газорозподілу, скорочено ГРМ, - це те, без чого чотиритактний двигун існувати в принципі не може. Від того, наскільки добре він забезпечує «дихання» мотора - подачу повітря і випуск відпрацьованих газів - залежить і потужність, і екологічність мотора. Вся система синхронізації вимагає особливої ​​уваги, оскільки пошкодження може спричинити дуже дорогий ремонт.

Використовуючи потенціал технологічних знань і багаторічний досвід (з 1998 року) в напиленні, наплавленні чавуну і ливарної сталі, а також можливості обробки в сфері шліфування, ми надаємо послуги з по відновленню всіх типів розподільних валів на кулачках і шейках для всіх типів двигунів внутрішнього згоряння. з довжиною до 3700 мм.

Для ремонту розподільних валів ми використовуємо різні технології зварювання, такі як зварювання за методом TiG (ручне зварювання вольфрамовим електродами, що не плавляться в середовищі захисного газу - аргону) і Mig / Mag (напівавтоматичне зварювання електродним дротом в середовищі захисного газу - інертного (аргону) або активного (вуглекислого газу), а також гаряче і холодне газотермічне напилення.

Оскільки окремі виробники виставляють особливі вимоги до своєї продукції, для кожного виду вала були розроблені індивідуальні технології, з метою досягнення відповідної твердості і шорсткості поверхні. Залежно про вимог ОЕМ (Original equipment manufacturer) - оригінальний виробник обладнання) ми отримуємо твердість від 45 до 60 HRC на поверхнях кулачків і шийок.

Обробка кулачків здійснюється шляхом копіювання на вузькоспеціалізованому шліфувальному верстаті.

НАВАРКА КУЛАЧКІВ РОЗПОДІЛЬНОГО ВАЛУ

Наварка розподільного валу
Наплавка розподільчого валу

НЕСПРАВНОСТІ РОЗПОДІЛЬНОГО ВАЛУ ТА РЕМОНТ

ПОДРЯПИНИ, ЗАДИРИ, СИЛЬНИЙ ЗНОС НА ПОВЕРХНЯХ ОПОРНИХ ШИЙОК
ПРИЧИНИ
РЕМОНТ
  • Недостатній тиск оливи в системі змащування;
  • Недостатній рівень оливи в картері двигуна;
  • Використання неякісної моторної оливи;
  • Сильний перегрів, що призвів до розрідження оливи;
  • Потрапляння палива в моторну оливу, що призвело до її розрідження;
  • Збруднений фільтр моторної оливи;
  • Несвоєчасна заміна моторної оливи;
  • Великий пробіг двигуна.
Шліфування шийок розподільного валу в ремонтний розмір та встановлення вкладишів або втулок ремонтного розміру.
У випадку сильних ошкоджень можлива наплавка опорних шийок з наступною проточкою та шліфуванням до номінального розміру.
Перевірка, та в разі необхідності, ремонт місць посадки розподільного валу.
Перевірка насоса моторної оливи та при необхідності його ремонт або заміна.
Чистка, промивка та продувка масляних каналів головки блоку та блоку циліндрів.
Перевірка та при необхідності ремонт паливної системи та при необхідності ремонт паливної системи.
Перевірка та при необхідності ремонт системи охолодження.
Заміна моторної оливи та фільтра.
Перевірка вигину розподільного валу та правка валу.
ЗАДИРИ, СИЛЬНИЙ ЗНОС НА РОБОЧИХ ПОВЕРХНЯХ КУЛАЧКІВ
ПРИЧИНИ
РЕМОНТ
  • Недостатній тиск оливи в системі змащування;
  • Недостатній рівень оливи в картері двигуна;
  • Використання неякісної моторної оливи;
  • Сильний перегрів, що призвів до розрідження оливи;
  • Потрапляння палива в моторну оливу, що призвело до її розрідження;
  • Збруднений фільтр моторної оливи;
  • Несвоєчасна заміна моторної оливи;
  • Невідрегульований зазор в клапанному механізмі;
  • Дефекти гідрокомпенсаторів;
  • Дефекти та пошкодження деталей приводу клапанів (штовхачів, штанг, коромисел);
  • Невірно встановлені фази газорозподілу.
Наварка кулачків розподільного валу.
Заміна гідрокомпенсаторів.
Перевірка, регулювання та при необхідності ремонт клапанного механізму.
Перевірка масляного насосу та при необхідності – його ремонт або заміна.
Чистка, промивка та продувка масляних каналів головки блоку та блоку цилиндрів.
Заміна моторної оливи та фільтру.
Перевірка та при необхідності ремонт паливної системи.
Перевірка та при необхідності ремонт системи охолодження.
Перевірка вигину валу та його правка.
ТРІЩИНИ РОЗПОДІЛЬНОГО ВАЛУ
ПРИЧИНИ
РЕМОНТ
  • Розрив ременя або ланцюга приводу газорозподільного механізму;
  • Сторонні предмети в циліндрі;
  • Неправильно встановлені фази газорозподілу
Все залежить від характеру та глибини тріщин.
Якщо тріщини не глибокі, то можливе наварювання на пеціалізованих підприємствах.
Але частіше за све такий розподільний вал підлягає заміні.
Якщо проводились зварні роботи - обов'язкова перевірка на вигин та правка валу.
ВИРОБІТКА ТА ПОДРЯПИНИ НА ШИЙКАХ ВАЛУ В МІСЦЯХ РОЗТАШУВАННЯ САЛЬНИКІВ
ПРИЧИНИ
РЕМОНТ
  • Великий пробіг двигуна;
  • Сторонні частинки в моторній оливі;
  • Випадкове пошкодження при заміні сальників.
Якщо подряпини незначні – шліфування. Виробітка незначна – встановлення нових сальників з осьовим зміщенням.
Інакше можливе наварювання з наступним проточуванням та шліфовкою під номінальний розмір. Якщо проводились зварювальні роботи обов'язкова перевірка на вигин валу, та правка.
РЙНУВАННЯ ПОСАДКОВИХ МІСЦЬ ПІД ШТИФТИ ДЛЯ ВСТАНОВЛЕННЯ, ШКІВИ, ШЕСТЕРНІ А ТАКОЖ ШПОНОЧНИХ ПАЗІВ
ПРИЧИНИ
РЕМОНТ
  • Неправильне затягування болтів кріплення шківів та шестерень;
  • Биття шківів або шестерень.
Можиле наварювання з наступним проточуванням посадочних місць, фезеруванням нових шпоночних пазів. При цьому обов'язкова перевірка на вигин та првка валу.
РУЙНУВАННЯ РІЗЬБИ В КРІПИЛЬНИХ ОТВОРАХ
ПРИЧИНИ
РЕМОНТ
  • Неправильне затягування болтів кріплення.
Можливе заварювання пошкодженої різьби, висвердлювання нового отвору та нарізання нової різьби.
При цьому обов'язкова перевірка на вигин та правка валу.

Замовлення зворотнього дзвінка

Наразі наш робочий день закінчився. Залиште свій телефон та ми передзвонимо у зручний для вас час!

Замовлення зворотнього дзвінка

Ваше замовлення прийняте. Очікуйте дзвінка.

НАША АДРЕСА:

79039, м. Львів, вул. Шевченка,  186

ВІДПРАВКА В РЕМОНТ

Нова пошта
Адреса доставки: м. Львів, вул. Шевченка, 186
Телефон: +38 093-900-50-49

ГОДИНИ РОБОТИ

ПОНЕДІЛОК:
9:00 - 18:00
ВІВТОРОК:
9:00 - 18:00
СЕРЕДА:
9:00 - 18:00
ЧЕТВЕР:
9:00 - 18:00
П'ЯТНИЦЯ:
9:00 - 18:00
СУБОТА:
9:00 - 13:00
НЕДІЛЯ:
ВИХІДНИЙ

ЗАМОВЛЯЙТЕ: