
КОМПЛЕКСНА РЕГЕНЕРАЦІЯ ГОЛОВОК БЛОКУ ЦИЛІНДРІВ
Ми виконуємо комплексну регенерацію головок блоку для всіх типів двигунів внутрішнього згоряння.
Розроблена компанією «POLOK WELDING» унікальна технологія зварювання чавуну, величезний досвід і найсучасніше обладнання дає нам можливість виконувати ремонти, за що не береться жодна компанія в Україні.
Наприклад ми відновлюємо чавунні головки з тріщинами між клапанами і тріщинами між клапанним сідлом і отвором для форсунки.
Розмір і тип пошкодження не є перешкодою, тому ми ремонтуємо головки двигунів всіх видів легкових автомобілів, автофургонів, вантажних автомобілів, тракторів, будівельних машин, тепловозів і навіть кораблів.
В нашому виробництві ми застосовуємо виключно новітнє високоякісне обладнання для обробки головок двигунів внутрішнього згоряння таких фірм, як NEWEN або BERCO. p>
Так, ми одна з небагатьох компаній, які при обробці сідел клапанів використовує технологію NEWEN FIXED-TURNING.
Грунтуючись на нашому майже 30-ти річному досвіді ми сміливо можемо стверджувати, що 95% пошкоджених головок блоку можуть бути повністю відновлені до стану нової деталі.
ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ РЕМОНТ
При надходженні в ремонт все головки не тільки перевіряються на герметичність, але і на предмет наявності мікротріщин, які в подальшій експлуатації можуть збільшуватися і приводити до втрати герметичності головки блоку.
У голівці блоку, яка проходить регенерацію проводяться такі роботи:
- Розбирання, чистка, дефектовка (в т.ч. перевірка на герметичність і наявність мікротріщин);
- Зварювання всіх циліндрів (в разі наявності тріщин або мікротріщин);
- Фрезерування привалочной поверхні;
- Регенерація, а при неможливості заміна клапанів;
- Заміна сідел клапанів;
- Заміна направляючих втулок клапанів;
- Заміна тримачів форсунок з ущільнювачем;
- Заміна форкамер;
- Заміна сальників клапанів;
- Головка збирається, засухарюється;
- Проводиться додаткова перевірка герметичності.
При необхідності також відбувається перевірка шляхом монтажу головки блоку на блок двигуна. (Наприклад для всіх головок MAN D20)
НЕСПРАВНОСТІ ГБЦ ТА РЕМОНТ
ТРІЩИНИ В ГОЛОВЦІ БЛОКУ | |
ПРИЧИНИ |
РЕМОНТ |
---|---|
|
В більшості випадків можливе зварювання тріщин навіть в чавунних головках блоку. Обов’язкова перевірка системи охолодження та системи запалювання, при необхідності їх ремонт. |
Знос постелей розподільного валу | |
ПРИЧИНИ |
РЕМОНТ |
|
Якщо постіль виконана у вигляді окремої деталі – заміна. В інших випадках можливе наплавляння постілі з наступним проточуванням. Перевірка системи змащування, масляного насоса, чистка та продувка масляних каналів головки блоку та блоку. Перевірка системи охолодження та паливної системи. Використання моторної оливи належної якості. Перевірка опорних шийок розподільного валу, та при необхідності їх ремонт. |
Деформація, корозія та прогари поверхні головки блоку | |
ПРИЧИНИ |
РЕМОНТ |
|
Механічна обробка поверхні (фрезерування або шліфування поверхні). При наявності великих раковин від прогару або корозії можливе наплавлення пошкоджених місць, та фрезерування або шліфування поверхні. Ремонт системи охолодження. Заміна охолоджувальнної рідини. |
Знос напрямних втулок клапанів | |
ПРИЧИНИ |
РЕМОНТ |
|
Заміна напрямних втулок.
Перевірка системи охолодження. |
Знос сідел клапанів | |
ПРИЧИНИ |
РЕМОНТ |
|
Правка сідел, а при необхідності – заміна сідел клапанів. Перевірка та ремонт системи запалювання та системи впорску. Також необхідно перевірити, а при необхідності замінити напрямні втулки клапанів. |
Знос або руйнування різьби в отворах головки блоку | |
ПРИЧИНИ |
РЕМОНТ |
|
Висвердлювання пошкодженої різьби та встановлення різьбових вкладок. Можливе також заварювання пошкодженої різьби, висвердлювання нового отвору та нарізування нової різьби. |
ЗВАРЮВАННЯ ЧАВУНУ
Якщо при дефектовці в чавунній головці блоку була виявлена тріщина процес ремонту значно ускладнюється.
Але у нас є унікальна технологія зварювання чавуну. Сварка головки блоку здійснюється за допомогою ацетиленового пальника, чавунного стрижня і зварювального флюсу для чавуну.
Після очищення і магнітопорошкової дефектоскопії головки блоку циліндрів її поміщають в піч і попередньо нагрівають до 700 ° С. Потім тріщини вирізаються за допомогою ацетиленового пальника. При цьому тріщина виглядає як біла лінія в розплавленому чавуні зварювальної ванни. Зварювальник продовжує видаляти метал до тих пір, поки біла лінія не зникне або поки не досягне водяної сорочки.
Потім зварювальник може почати процес зварювання. Зварювання проводиться в горизонтальному положенні тому необхідно розплавити вихідний матеріал, перш ніж додавати чавун. Дуже важливо щоб зварений шов не виконувався, поки не розплавився вихідний матеріал.
Після зварювання головку необхідно нормалізувати при температурі, яка може досягати 1100 ° С. Після чого необхідно повільне охолодження головки блоку разом з піччю.
ЗВАРЮВАННЯ ГОЛОВКИ БЛОКУ ЦИЛІНДРІВ MAN TGA D20 24V







РЕМОНТ РЕДУКТОРА ГІДРОПІДСИЛЮВАЧА КЕРМА
Гідравлічний підсилювач керма – частина рульового механізму, що призначена для полегшання керування напрямком руху автомобіля.
Гідравлічний підсилювач призначений для зменшення зусилля, що прикладається при повороті керма, пом’якшення ударів, що передаються на кермо при наїзді передніх коліс на нерівності дороги. А також для підвищення безпеки при розриві шин переднього колеса.
Гідропідсилювач є замкнутою гідравлічною системою, що складається з насосу, регулятора тиску, бачка з запасом гідравлічної рідини, керуючого золотника та силового гідроциліндра.
Силовий гідроциліндр подвійної дії створює зусилля в двох напрямках. Переважно перетворення обертового моменту керма в роботу золотника відбувається через рухомість окремої частини валу рульової колонки – торсіону. Це – радіально пружна ділянка валу рульової колонки. Золотник реагує на кутовий зсув між кінцями торсіону при наявності зусилля на кермі.
ВЛАШТУВАННЯ РЕДУКТОРА ГІДРОПІДСИЛЮВАЧА КЕРМА

- З’єднувальний штифт торсіона.
- Вхідний вал.
- Клапан обмеження тиску.
- Кришка.
- Торсіон.
- Клапан управління.
- Втулка.
- З’єднувальний штифт торсіона.
- Клапан обмеження повороту коліс.
- Кулькова гайка.
- Вал-сектор (вихідний вал).
- Черв'ячний вал.
- Поршень.
- Клапан обмеження повороту коліс.
- Корпус.
- Регулювальний болт клапанів обмеження повороту коліс.
Потік робочої рідини, що поступє в рольовий редуктор, регулюється клапаном управління (6).
Клапан управління (6) складається з втулки (7), що з’єднана з вхідним клапаном (2), та порожнини в черв’ячному валі (12).
На зовнішній стороні втулки (7) є ряд заглиблень. Напірний і поворотний трубопроводи можуть бути з'єднані з каналами, що ведуть до половинок циліндра через порожнини черв'ячного вала (12), за допомогою заглиблень у втулці (7).

Якщо втулка (7) повертається відносно порожнини у чер’ячному валі (12), одна сторона циліндру з’єднюється з напірною магістраллю, а друга – з поворотною. Якщо вхідний вал (2) повертається в другий бік, втулка (7) перемикає напорну та поворотну магістралі на протилежні сторони циліндру.

Оскільки клапан управління (6) збільшує потік рідини з одного боку поршня при повороті керма та з’єднює другий бік поршня з поворотним трубопроповодом, робоча рідина більше не може циркулювати через рульовий редуктор. В результаті тиск збільшується з одного боку поршня, внаслідок чого поршень переміщається.
Якщо рульове колесо не повертається, керуючий клапан (6) також знаходиться в нейтральному положенні. Потік рідини при цьому прямує одночасно і в праву, і в ліву сторони циліндра, компенсуючи тиск з двох сторін поршня. Тому поршень не рухається. Такий стан називається «гідравлічним центральним положенням» редуктора керма. Тиск рідини, що створюється при цьому, називається циркуляційним тиском.
Нейтральне положення редуктора керма налаштовується виробником і не може бути змінено.
Торсіон (5), встановлений між вхідним валом (2) і черв'ячним валом (12), з'єднує два цих вала за допомогою з’єднувальних штифтів (1) і (8).
При повороті керма вхідний вал (2) повертається відносно черв'ячного валу (12), створюючи скручування торсіону (5). Після припинення обертання керма (і, як наслідок, подачі крутного моменту на первинний вал) торсіон (5) повертає вхідний вал (2) в нейтральне положення відносно черв'ячного валу (12). В результаті клапан управніння (6) також повертається в нейтральне положення, а гідравлічне посилення деактивується.
Клапан обмеження тиску (3) захищає систему від надмірних перевантажень. Якщо сила тиску досягає встановленого значення, клапан відкривається, безпосередньо поєднуючи напірний і поворотний трубопроводи.
Видалення повітря з рульового редуктора відбувається автоматично. При циркуляційному тиску рульової редуктор автоматично прокачується. При підвищенні тиску система прокачування закривається.

ОСНОВНІ НЕСПРАВНОСТІ РЕДУКТОРА ГІДРОПІДСИЛЮВАЧА КЕРМА
- Люфти сошки або валу.
- Підтікання робочої рідини в місцях з‘єднань та ущільнень.
- Тяжке кермо.
- Гул або шум в рульовій колонці.
- Підчас руху автомобіль кидає в сторону.
РЕМОНТ РЕДУКТОРА ГІДРОПІДСИЛЮВАЧА КЕРМА
ТОВ «Мотортех» виконує якісний ремонт редуктора керма DAF CF 65 2009-, CF 75 2006-, CF 85 2006-, XF 95 1997-, LF 45 2005-.
Пічас ремонту усуваються всі дефекти: стуки, биття, підтікання робочої рідини, всі люфти, закусування, а також різне зусилля при повороті керма вправо – вліво.
- При відновленні редуктора гідропідсилювача керма відновюються посадочні місця корпуса редуктора (можливе гільзування).
- Проводиться відновлення робочих поверхонь привідних валів напиленням з наступним шліфуванням та поліруванням.
- Наплавка та відновлення геометрії зубів первинного та вторинного валів.
- Відновлення шліців на первинному та вторинному валі.
- Усунення люфту підбором та заміною сфер.
- Заміна або відновлення зубчастих коліс, черв’ячних валів, валів приводу.
- Здійснюється ремонт розподільного механізму редуктору.
- Ремонт клапанного механізму.
- Проводиться заміна всіх ущільнювачів.
- Заміна грибкової втулки в буксі, заміна втулки - шайби і таке інше.
- Також редуктор перевіряється на стенді, та проводиться його обкатка.

КОМПЛЕКСНА РЕГЕНЕРАЦІЯ РОЗПОДІЛЬНИХ ВАЛІВ
Розподільні вали - одна з найважливіших частин кожного двигуна. Вони використовуються в чотиритактних поршневих двигунах для управління клапанами (впускними і випускними), тобто відкривати і закривати їх. А крутний момент на них передається з клонували, у чому, власне, і полягає завдання приводу ГРМ.
Сьогодні для цього використовують ланцюг або ремінь. Але можна зустріти мотори (наприклад танковий мотор B2, гоночний двигун Peugeot випуску 1912 року й деякі інші мотори початку минулого століття), де привід здійснювався додатковим валом з конічними шестернями. Існувала з декількома циліндричними шестерняім в двигунах болідів Формули-1 (в 60-х роках) і в наш час на декількох модифікаціях дизельних 2.5-літрових моторів Volkswagen, (Transporter T5 і Touareg - AXD, AXE та BLJ).
Клапанний механізм газорозподілу, скорочено ГРМ, - це те, без чого чотиритактний двигун існувати в принципі не може. Від того, наскільки добре він забезпечує «дихання» мотора - подачу повітря і випуск відпрацьованих газів - залежить і потужність, і екологічність мотора. Вся система синхронізації вимагає особливої уваги, оскільки пошкодження може спричинити дуже дорогий ремонт.
Використовуючи потенціал технологічних знань і багаторічний досвід (з 1998 року) в напиленні, наплавленні чавуну і ливарної сталі, а також можливості обробки в сфері шліфування, ми надаємо послуги з по відновленню всіх типів розподільних валів на кулачках і шейках для всіх типів двигунів внутрішнього згоряння. з довжиною до 3700 мм.
Для ремонту розподільних валів ми використовуємо різні технології зварювання, такі як зварювання за методом TiG (ручне зварювання вольфрамовим електродами, що не плавляться в середовищі захисного газу - аргону) і Mig / Mag (напівавтоматичне зварювання електродним дротом в середовищі захисного газу - інертного (аргону) або активного (вуглекислого газу), а також гаряче і холодне газотермічне напилення.
Оскільки окремі виробники виставляють особливі вимоги до своєї продукції, для кожного виду вала були розроблені індивідуальні технології, з метою досягнення відповідної твердості і шорсткості поверхні. Залежно про вимог ОЕМ (Original equipment manufacturer) - оригінальний виробник обладнання) ми отримуємо твердість від 45 до 60 HRC на поверхнях кулачків і шийок.
Обробка кулачків здійснюється шляхом копіювання на вузькоспеціалізованому шліфувальному верстаті.
НАВАРКА КУЛАЧКІВ РОЗПОДІЛЬНОГО ВАЛУ


НЕСПРАВНОСТІ РОЗПОДІЛЬНОГО ВАЛУ ТА РЕМОНТ
ПОДРЯПИНИ, ЗАДИРИ, СИЛЬНИЙ ЗНОС НА ПОВЕРХНЯХ ОПОРНИХ ШИЙОК | |
ПРИЧИНИ |
РЕМОНТ |
---|---|
|
Шліфування шийок розподільного валу в ремонтний розмір та встановлення вкладишів або втулок ремонтного розміру. У випадку сильних ошкоджень можлива наплавка опорних шийок з наступною проточкою та шліфуванням до номінального розміру. Перевірка, та в разі необхідності, ремонт місць посадки розподільного валу. Перевірка насоса моторної оливи та при необхідності його ремонт або заміна. Чистка, промивка та продувка масляних каналів головки блоку та блоку циліндрів. Перевірка та при необхідності ремонт паливної системи та при необхідності ремонт паливної системи. Перевірка та при необхідності ремонт системи охолодження. Заміна моторної оливи та фільтра. Перевірка вигину розподільного валу та правка валу. |
ЗАДИРИ, СИЛЬНИЙ ЗНОС НА РОБОЧИХ ПОВЕРХНЯХ КУЛАЧКІВ | |
ПРИЧИНИ |
РЕМОНТ |
|
Наварка кулачків розподільного валу. Заміна гідрокомпенсаторів. Перевірка, регулювання та при необхідності ремонт клапанного механізму. Перевірка масляного насосу та при необхідності – його ремонт або заміна. Чистка, промивка та продувка масляних каналів головки блоку та блоку цилиндрів. Заміна моторної оливи та фільтру. Перевірка та при необхідності ремонт паливної системи. Перевірка та при необхідності ремонт системи охолодження. Перевірка вигину валу та його правка. |
ТРІЩИНИ РОЗПОДІЛЬНОГО ВАЛУ | |
ПРИЧИНИ |
РЕМОНТ |
|
Все залежить від характеру та глибини тріщин. Якщо тріщини не глибокі, то можливе наварювання на пеціалізованих підприємствах. Але частіше за све такий розподільний вал підлягає заміні. Якщо проводились зварні роботи - обов'язкова перевірка на вигин та правка валу. |
ВИРОБІТКА ТА ПОДРЯПИНИ НА ШИЙКАХ ВАЛУ В МІСЦЯХ РОЗТАШУВАННЯ САЛЬНИКІВ | |
ПРИЧИНИ |
РЕМОНТ |
|
Якщо подряпини незначні – шліфування. Виробітка незначна – встановлення нових сальників з осьовим зміщенням. Інакше можливе наварювання з наступним проточуванням та шліфовкою під номінальний розмір. Якщо проводились зварювальні роботи обов'язкова перевірка на вигин валу, та правка. |
РЙНУВАННЯ ПОСАДКОВИХ МІСЦЬ ПІД ШТИФТИ ДЛЯ ВСТАНОВЛЕННЯ, ШКІВИ, ШЕСТЕРНІ А ТАКОЖ ШПОНОЧНИХ ПАЗІВ | |
ПРИЧИНИ |
РЕМОНТ |
|
Можиле наварювання з наступним проточуванням посадочних місць, фезеруванням нових шпоночних пазів. При цьому обов'язкова перевірка на вигин та првка валу. |
РУЙНУВАННЯ РІЗЬБИ В КРІПИЛЬНИХ ОТВОРАХ | |
ПРИЧИНИ |
РЕМОНТ |
|
Можливе заварювання пошкодженої різьби, висвердлювання нового отвору та нарізання нової різьби. При цьому обов'язкова перевірка на вигин та правка валу. |