Відновлення будь-яких кулачкових валів
КОМПЛЕКСНАЯ РЕГЕНЕРАЦИЯ ТУРБОКОМПРЕССОРОВ

КОМПЛЕКСНА РЕГЕНЕРАЦІЯ РОЗПОДІЛЬНИХ ВАЛІВ

Розподільні вали - одна з найважливіших частин кожного двигуна. Вони використовуються в чотиритактних поршневих двигунах для управління клапанами (впускними і випускними), тобто відкривати і закривати їх. А крутний момент на них передається з клонували, у чому, власне, і полягає завдання приводу ГРМ.

Сьогодні для цього використовують ланцюг або ремінь. Але можна зустріти мотори (наприклад танковий мотор B2, гоночний двигун Peugeot випуску 1912 року й деякі інші мотори початку минулого століття), де привід здійснювався додатковим валом з конічними шестернями. Існувала з декількома циліндричними шестерняім в двигунах болідів Формули-1 (в 60-х роках) і в наш час на декількох модифікаціях дизельних 2.5-літрових моторів Volkswagen, (Transporter T5 і Touareg - AXD, AXE та BLJ).

Клапанний механізм газорозподілу, скорочено ГРМ, - це те, без чого чотиритактний двигун існувати в принципі не може. Від того, наскільки добре він забезпечує «дихання» мотора - подачу повітря і випуск відпрацьованих газів - залежить і потужність, і екологічність мотора. Вся система синхронізації вимагає особливої ​​уваги, оскільки пошкодження може спричинити дуже дорогий ремонт.

Використовуючи потенціал технологічних знань і багаторічний досвід (з 1998 року) в напиленні, наплавленні чавуну і ливарної сталі, а також можливості обробки в сфері шліфування, ми надаємо послуги з по відновленню всіх типів розподільних валів на кулачках і шейках для всіх типів двигунів внутрішнього згоряння. з довжиною до 3700 мм.

Для ремонту розподільних валів ми використовуємо різні технології зварювання, такі як зварювання за методом TiG (ручне зварювання вольфрамовим електродами, що не плавляться в середовищі захисного газу - аргону) і Mig / Mag (напівавтоматичне зварювання електродним дротом в середовищі захисного газу - інертного (аргону) або активного (вуглекислого газу), а також гаряче і холодне газотермічне напилення.

Оскільки окремі виробники виставляють особливі вимоги до своєї продукції, для кожного виду вала були розроблені індивідуальні технології, з метою досягнення відповідної твердості і шорсткості поверхні. Залежно про вимог ОЕМ (Original equipment manufacturer) - оригінальний виробник обладнання) ми отримуємо твердість від 45 до 60 HRC на поверхнях кулачків і шийок.

Обробка кулачків здійснюється шляхом копіювання на вузькоспеціалізованому шліфувальному верстаті.

НАВАРКА КУЛАЧКІВ РОЗПОДІЛЬНОГО ВАЛУ

Наварка розподільного валу
Наплавка розподільчого валу

НЕСПРАВНОСТІ РОЗПОДІЛЬНОГО ВАЛУ ТА РЕМОНТ

ПОДРЯПИНИ, ЗАДИРИ, СИЛЬНИЙ ЗНОС НА ПОВЕРХНЯХ ОПОРНИХ ШИЙОК
ПРИЧИНИ
РЕМОНТ
  • Недостатній тиск оливи в системі змащування;
  • Недостатній рівень оливи в картері двигуна;
  • Використання неякісної моторної оливи;
  • Сильний перегрів, що призвів до розрідження оливи;
  • Потрапляння палива в моторну оливу, що призвело до її розрідження;
  • Збруднений фільтр моторної оливи;
  • Несвоєчасна заміна моторної оливи;
  • Великий пробіг двигуна.
Шліфування шийок розподільного валу в ремонтний розмір та встановлення вкладишів або втулок ремонтного розміру.
У випадку сильних ошкоджень можлива наплавка опорних шийок з наступною проточкою та шліфуванням до номінального розміру.
Перевірка, та в разі необхідності, ремонт місць посадки розподільного валу.
Перевірка насоса моторної оливи та при необхідності його ремонт або заміна.
Чистка, промивка та продувка масляних каналів головки блоку та блоку циліндрів.
Перевірка та при необхідності ремонт паливної системи та при необхідності ремонт паливної системи.
Перевірка та при необхідності ремонт системи охолодження.
Заміна моторної оливи та фільтра.
Перевірка вигину розподільного валу та правка валу.
ЗАДИРИ, СИЛЬНИЙ ЗНОС НА РОБОЧИХ ПОВЕРХНЯХ КУЛАЧКІВ
ПРИЧИНИ
РЕМОНТ
  • Недостатній тиск оливи в системі змащування;
  • Недостатній рівень оливи в картері двигуна;
  • Використання неякісної моторної оливи;
  • Сильний перегрів, що призвів до розрідження оливи;
  • Потрапляння палива в моторну оливу, що призвело до її розрідження;
  • Збруднений фільтр моторної оливи;
  • Несвоєчасна заміна моторної оливи;
  • Невідрегульований зазор в клапанному механізмі;
  • Дефекти гідрокомпенсаторів;
  • Дефекти та пошкодження деталей приводу клапанів (штовхачів, штанг, коромисел);
  • Невірно встановлені фази газорозподілу.
Наварка кулачків розподільного валу.
Заміна гідрокомпенсаторів.
Перевірка, регулювання та при необхідності ремонт клапанного механізму.
Перевірка масляного насосу та при необхідності – його ремонт або заміна.
Чистка, промивка та продувка масляних каналів головки блоку та блоку цилиндрів.
Заміна моторної оливи та фільтру.
Перевірка та при необхідності ремонт паливної системи.
Перевірка та при необхідності ремонт системи охолодження.
Перевірка вигину валу та його правка.
ТРІЩИНИ РОЗПОДІЛЬНОГО ВАЛУ
ПРИЧИНИ
РЕМОНТ
  • Розрив ременя або ланцюга приводу газорозподільного механізму;
  • Сторонні предмети в циліндрі;
  • Неправильно встановлені фази газорозподілу
Все залежить від характеру та глибини тріщин.
Якщо тріщини не глибокі, то можливе наварювання на пеціалізованих підприємствах.
Але частіше за све такий розподільний вал підлягає заміні.
Якщо проводились зварні роботи - обов'язкова перевірка на вигин та правка валу.
ВИРОБІТКА ТА ПОДРЯПИНИ НА ШИЙКАХ ВАЛУ В МІСЦЯХ РОЗТАШУВАННЯ САЛЬНИКІВ
ПРИЧИНИ
РЕМОНТ
  • Великий пробіг двигуна;
  • Сторонні частинки в моторній оливі;
  • Випадкове пошкодження при заміні сальників.
Якщо подряпини незначні – шліфування. Виробітка незначна – встановлення нових сальників з осьовим зміщенням.
Інакше можливе наварювання з наступним проточуванням та шліфовкою під номінальний розмір. Якщо проводились зварювальні роботи обов'язкова перевірка на вигин валу, та правка.
РЙНУВАННЯ ПОСАДКОВИХ МІСЦЬ ПІД ШТИФТИ ДЛЯ ВСТАНОВЛЕННЯ, ШКІВИ, ШЕСТЕРНІ А ТАКОЖ ШПОНОЧНИХ ПАЗІВ
ПРИЧИНИ
РЕМОНТ
  • Неправильне затягування болтів кріплення шківів та шестерень;
  • Биття шківів або шестерень.
Можиле наварювання з наступним проточуванням посадочних місць, фезеруванням нових шпоночних пазів. При цьому обов'язкова перевірка на вигин та првка валу.
РУЙНУВАННЯ РІЗЬБИ В КРІПИЛЬНИХ ОТВОРАХ
ПРИЧИНИ
РЕМОНТ
  • Неправильне затягування болтів кріплення.
Можливе заварювання пошкодженої різьби, висвердлювання нового отвору та нарізання нової різьби.
При цьому обов'язкова перевірка на вигин та правка валу.

Замовлення зворотнього дзвінка

Залиште свій телефон та ми передзвонимо у зручний для вас час!

Замовлення зворотнього дзвінка

Ваше замовлення прийняте. Очікуйте дзвінка.

НАША АДРЕСА:

79039, м. Львів, вул. Шевченка,  186

ВІДПРАВКА В РЕМОНТ

Нова пошта
Адреса доставки: м. Львів, вул. Шевченка, 186
Отримувач: ФОП Василюк Назар Васильович
Телефон: +38 093-900-50-49

ГОДИНИ РОБОТИ

ПОНЕДІЛОК:
9:00 - 18:00
ВІВТОРОК:
9:00 - 18:00
СЕРЕДА:
9:00 - 18:00
ЧЕТВЕР:
9:00 - 18:00
П'ЯТНИЦЯ:
9:00 - 18:00
СУБОТА:
9:00 - 13:00
НЕДІЛЯ:
ВИХІДНИЙ

ЗАМОВЛЯЙТЕ: