Відновлення будь-яких кулачкових валів
КОМПЛЕКСНАЯ РЕГЕНЕРАЦИЯ ТУРБОКОМПРЕССОРОВ

КОМПЛЕКСНА РЕГЕНЕРАЦІЯ РОЗПОДІЛЬНИХ ВАЛІВ

Розподільні вали - одна з найважливіших частин кожного двигуна. Вони використовуються в чотиритактних поршневих двигунах для управління клапанами (впускними і випускними), тобто відкривати і закривати їх. А крутний момент на них передається з клонували, у чому, власне, і полягає завдання приводу ГРМ.

Сьогодні для цього використовують ланцюг або ремінь. Але можна зустріти мотори (наприклад танковий мотор B2, гоночний двигун Peugeot випуску 1912 року й деякі інші мотори початку минулого століття), де привід здійснювався додатковим валом з конічними шестернями. Існувала з декількома циліндричними шестерняім в двигунах болідів Формули-1 (в 60-х роках) і в наш час на декількох модифікаціях дизельних 2.5-літрових моторів Volkswagen, (Transporter T5 і Touareg - AXD, AXE та BLJ).

Клапанний механізм газорозподілу, скорочено ГРМ, - це те, без чого чотиритактний двигун існувати в принципі не може. Від того, наскільки добре він забезпечує «дихання» мотора - подачу повітря і випуск відпрацьованих газів - залежить і потужність, і екологічність мотора. Вся система синхронізації вимагає особливої ​​уваги, оскільки пошкодження може спричинити дуже дорогий ремонт.

Використовуючи потенціал технологічних знань і багаторічний досвід (з 1998 року) в напиленні, наплавленні чавуну і ливарної сталі, а також можливості обробки в сфері шліфування, ми надаємо послуги з по відновленню всіх типів розподільних валів на кулачках і шейках для всіх типів двигунів внутрішнього згоряння. з довжиною до 3700 мм.

Для ремонту розподільних валів ми використовуємо різні технології зварювання, такі як зварювання за методом TiG (ручне зварювання вольфрамовим електродами, що не плавляться в середовищі захисного газу - аргону) і Mig / Mag (напівавтоматичне зварювання електродним дротом в середовищі захисного газу - інертного (аргону) або активного (вуглекислого газу), а також гаряче і холодне газотермічне напилення.

Оскільки окремі виробники виставляють особливі вимоги до своєї продукції, для кожного виду вала були розроблені індивідуальні технології, з метою досягнення відповідної твердості і шорсткості поверхні. Залежно про вимог ОЕМ (Original equipment manufacturer) - оригінальний виробник обладнання) ми отримуємо твердість від 45 до 60 HRC на поверхнях кулачків і шийок.

Обробка кулачків здійснюється шляхом копіювання на вузькоспеціалізованому шліфувальному верстаті.

НАВАРКА КУЛАЧКІВ РОЗПОДІЛЬНОГО ВАЛУ

Наварка розподільного валу
Наплавка розподільчого валу

Замовлення зворотнього дзвінка

Наразі наш робочий день закінчився. Залиште свій телефон та ми передзвонимо у зручний для вас час!

Замовлення зворотнього дзвінка

Ваше замовлення прийняте. Очікуйте дзвінка.

НАША АДРЕСА:

79039, м. Львів, вул. Шевченка,  186

ВІДПРАВКА В РЕМОНТ

Нова пошта
Адреса доставки: м. Львів, вул. Шевченка, 186
Отримувач: ФОП Василюк Назар Васильович
Телефон: +38 093-900-50-49

ГОДИНИ РОБОТИ

ПОНЕДІЛОК:
9:00 - 18:00
ВІВТОРОК:
9:00 - 18:00
СЕРЕДА:
9:00 - 18:00
ЧЕТВЕР:
9:00 - 18:00
П'ЯТНИЦЯ:
9:00 - 18:00
СУБОТА:
9:00 - 13:00
НЕДІЛЯ:
ВИХІДНИЙ