РЕДУКТОР ГІДРОПІДСИЛЮВАЧА КЕРМА
ВЛАШТУВАННЯ РЕДУКТОРА ГІДРОПІДСИЛЮВАЧА КЕРМА

РЕМОНТ РЕДУКТОРА ГІДРОПІДСИЛЮВАЧА КЕРМА

Гідравлічний підсилювач керма – частина рульового механізму, що призначена для полегшання керування напрямком руху автомобіля.

Гідравлічний підсилювач призначений для зменшення зусилля, що прикладається при повороті керма, пом’якшення ударів, що передаються на кермо при наїзді передніх коліс на нерівності дороги. А також для підвищення безпеки при розриві шин переднього колеса.

Гідропідсилювач є замкнутою гідравлічною системою, що складається з насосу, регулятора тиску, бачка з запасом гідравлічної рідини, керуючого золотника та силового гідроциліндра.

Силовий гідроциліндр подвійної дії створює зусилля в двох напрямках. Переважно перетворення обертового моменту керма в роботу золотника відбувається через рухомість окремої частини валу рульової колонки – торсіону. Це – радіально пружна ділянка валу рульової колонки. Золотник реагує на кутовий зсув між кінцями торсіону при наявності зусилля на кермі.

 

ВЛАШТУВАННЯ РЕДУКТОРА ГІДРОПІДСИЛЮВАЧА КЕРМА

ВЛАШТУВАННЯ РЕДУКТОРА ГІДРОПІДСИЛЮВАЧА КЕРМА
  1. З’єднувальний штифт торсіона.
  2. Вхідний вал.
  3. Клапан обмеження тиску.
  4. Кришка.
  5. Торсіон.
  6. Клапан управління.
  7. Втулка.
  8. З’єднувальний штифт торсіона.
  9. Клапан обмеження повороту коліс.
  10. Кулькова гайка.
  11. Вал-сектор (вихідний вал).
  12. Черв'ячний вал.
  13. Поршень.
  14. Клапан обмеження повороту коліс.
  15. Корпус.
  16. Регулювальний болт клапанів обмеження повороту коліс.

 

Потік робочої рідини, що поступє в рольовий редуктор, регулюється клапаном управління (6).

Клапан управління (6) складається з втулки (7), що з’єднана з вхідним клапаном (2), та порожнини в черв’ячному валі (12).

На зовнішній стороні втулки (7) є ряд заглиблень. Напірний і поворотний трубопроводи можуть бути з'єднані з каналами, що ведуть до половинок циліндра через порожнини черв'ячного вала (12), за допомогою заглиблень у втулці (7).

ВЛАШТУВАННЯ РЕДУКТОРА ГІДРОПІДСИЛЮВАЧА КЕРМА

Якщо втулка (7) повертається відносно порожнини у чер’ячному валі (12), одна сторона циліндру з’єднюється з напірною магістраллю, а друга – з поворотною. Якщо вхідний вал (2) повертається в другий бік, втулка (7) перемикає напорну та поворотну магістралі на протилежні сторони циліндру.

ВЛАШТУВАННЯ РЕДУКТОРА ГІДРОПІДСИЛЮВАЧА КЕРМА

 

Оскільки клапан управління (6) збільшує потік рідини з одного боку поршня при повороті керма та з’єднює другий бік поршня з поворотним трубопроповодом, робоча рідина більше не може циркулювати через рульовий редуктор. В результаті тиск збільшується з одного боку поршня, внаслідок чого поршень переміщається.

Якщо рульове колесо не повертається, керуючий клапан (6) також знаходиться в нейтральному положенні. Потік рідини при цьому прямує одночасно і в праву, і в ліву сторони циліндра, компенсуючи тиск з двох сторін поршня. Тому поршень не рухається. Такий стан називається «гідравлічним центральним положенням» редуктора керма. Тиск рідини, що створюється при цьому, називається циркуляційним тиском.

Нейтральне положення редуктора керма налаштовується виробником і не може бути змінено.

Торсіон (5), встановлений між вхідним валом (2) і черв'ячним валом (12), з'єднує два цих вала за допомогою з’єднувальних штифтів (1) і (8).

При повороті керма вхідний вал (2) повертається відносно черв'ячного валу (12), створюючи скручування торсіону (5). Після припинення обертання керма (і, як наслідок, подачі крутного моменту на первинний вал) торсіон (5) повертає вхідний вал (2) в нейтральне положення відносно черв'ячного валу (12). В результаті клапан управніння (6) також повертається в нейтральне положення, а гідравлічне посилення деактивується.

Клапан обмеження тиску (3) захищає систему від надмірних перевантажень. Якщо сила тиску досягає встановленого значення, клапан відкривається, безпосередньо поєднуючи напірний і поворотний трубопроводи.

Видалення повітря з рульового редуктора відбувається автоматично. При циркуляційному тиску рульової редуктор автоматично прокачується. При підвищенні тиску система прокачування закривається.

ВЛАШТУВАННЯ РЕДУКТОРА ГІДРОПІДСИЛЮВАЧА КЕРМА

ОСНОВНІ НЕСПРАВНОСТІ РЕДУКТОРА ГІДРОПІДСИЛЮВАЧА КЕРМА

  • Люфти сошки або валу.
  • Підтікання робочої рідини в місцях з‘єднань та ущільнень.
  • Тяжке кермо.
  • Гул або шум в рульовій колонці.
  • Підчас руху автомобіль кидає в сторону.

РЕМОНТ РЕДУКТОРА ГІДРОПІДСИЛЮВАЧА КЕРМА

ТОВ «Мотортех» виконує якісний ремонт редуктора керма DAF CF 65 2009-, CF 75 2006-, CF 85 2006-, XF 95 1997-, LF 45 2005-.

Пічас ремонту усуваються всі дефекти: стуки, биття, підтікання робочої рідини, всі люфти, закусування, а також різне зусилля при повороті керма вправо – вліво.

 

  1. При відновленні редуктора гідропідсилювача керма відновюються посадочні місця корпуса редуктора (можливе гільзування).
  2. Проводиться відновлення робочих поверхонь привідних валів напиленням з наступним шліфуванням та поліруванням.
  3. Наплавка та відновлення геометрії зубів первинного та вторинного валів.
  4. Відновлення шліців на первинному та вторинному валі.
  5. Усунення люфту підбором та заміною сфер.
  6. Заміна або відновлення зубчастих коліс, черв’ячних валів, валів приводу.
  7. Здійснюється ремонт розподільного механізму редуктору.
  8. Ремонт клапанного механізму.
  9. Проводиться заміна всіх ущільнювачів.
  10. Заміна грибкової втулки в буксі, заміна втулки - шайби і таке інше.
  11. Також редуктор перевіряється на стенді, та проводиться його обкатка.

Замовлення зворотнього дзвінка

Наразі наш робочий день закінчився. Залиште свій телефон та ми передзвонимо у зручний для вас час!

Замовлення зворотнього дзвінка

Ваше замовлення прийняте. Очікуйте дзвінка.

Please publish modules in offcanvas position.