Гідравлічний підсилювач керма – частина рульового механізму, що призначена для полегшання керування напрямком руху автомобіля.

Гідравлічний підсилювач призначений для зменшення зусилля, що прикладається при повороті керма, пом’якшення ударів, що передаються на кермо при наїзді передніх коліс на нерівності дороги. А також для підвищення безпеки при розриві шин переднього колеса.

Гідропідсилювач є замкнутою гідравлічною системою, що складається з насосу, регулятора тиску, бачка з запасом гідравлічної рідини, керуючого золотника та силового гідроциліндра.

Силовий гідроциліндр подвійної дії створює зусилля в двох напрямках. Переважно перетворення обертового моменту керма в роботу золотника відбувається через рухомість окремої частини валу рульової колонки – торсіону. Це – радіально пружна ділянка валу рульової колонки. Золотник реагує на кутовий зсув між кінцями торсіону при наявності зусилля на кермі.

Виконуємо якісний ремонт редуктора керма DAF, Volvo, Scania, Iveco, Mercedes.

Під час ремонту усуваються всі дефекти: стуки, биття, підтікання робочої рідини, всі люфти, закусування, а також різне зусилля при повороті керма вправо – вліво.

  1. При відновленні редуктора гідропідсилювача керма відновюються посадочні місця корпуса редуктора (можливе гільзування).
  2. Проводиться відновлення робочих поверхонь привідних валів напиленням з наступним шліфуванням та поліруванням.
  3. Наплавка та відновлення геометрії зубів первинного та вторинного валів.
  4. Відновлення шліців на первинному та вторинному валі.
  5. Усунення люфту підбором та заміною сфер.
  6. Заміна або відновлення зубчастих коліс, черв’ячних валів, валів приводу.
  7. Здійснюється ремонт розподільного механізму редуктору.
  8. Ремонт клапанного механізму.
  9. Проводиться заміна всіх ущільнювачів.
  10. Заміна грибкової втулки в буксі, заміна втулки – шайби і таке інше.
  11. Також редуктор перевіряється на стенді, та проводиться його обкатка.